Opis kolesia z profilu. Wygląda jak tłumaczone translatorem, ale koleś jest ewidentnie Polakiem. Żubr twierdzi, że to może taki żart, ale jakoś mi się to nie widzi…

Robert tutaj, jestem czysty, nie robię narkotyków; I bardzo dobrze wolą wino na piwo, jestem typem faceta, możesz wziąć i zabrać do swojego gospodarstwa, pracy lub zdarzeń i nie będzie musiał się wstydzić, albo; nie jestem królową płonące; lubię grać w baseball, koszykówkę i tenisa, uwielbiam filmy, ale tylko oglądać straszne te z kimś innym, jak mam koszmary, lubię gotować, i wszystko, co myślę, jestem najwierniejszych i dedykowane miłośnikom można by-coś trzeba zrobić

Tak czy siak, parę fragmentów jest świetnych tak na serio. Podkreśliłem pogrubieniem.