1. Dałby

Dałbym zdjęcie z twarzą na główne, ale boje się starych oblechów XD

2. Znacz(e)nie

To znacznie ciekawsze dla kogos odkrywac co czyni ze mnnie indywidualiste, niz dla mnie pisanie o tym…

 3. Hardkor

szukam aktywa z podgórza mam lokum plac bohaterów getta :)

 4. White power

nie kłam.bądź sobą.biały

uśmiech.kreatywność.wysokich

 5. Nie to, co sto lat temu

Dzis tak trudno o prawdziwe szczescie …….

 6. Lustro wody czeka

Mojego bliźniaka

 7. I lusterko wsteczne też

DOŚĆ MAM JUŻ TEGO PEDALSTWA KTÓRE OGARNĘŁO PRAWIE CAŁE FELLOW, sam czuje się zagrożony w tym fałszywym dwulicowym świecie.

8. Mąż (p)oszukiwany
Ktoś jeszcze szuka monogamistycznego zwiazku???

9. Determinacja

Milczenie to jeszcze nie cisza! Staram się robić w życiu to, do czego zostałem stworzony i ogrzewam niestrudzenie zimne, niebieskie przestrzenie.

10.  Deklaracja

nie zostaliście moimi znajomymi !! nie zostaniecie nimi nigdy już

 11. Demoralizacja

szukam siuuuska , wacka jacka i chleba głodny jestem D:

12. Marginalizacja

Ustabilizowany, zrównoważony, z marginesem na pedalstwo

14. Itinerarium penis

Jak działa serce? Jak penis, przemieszcza się tylko szybciej i krótsza droga.