1. Ignorantia w rui nocet

Nienawidzę ludzi, którzy nie znają samych siebie i z tą niewiedzą ładują się w życie innych. I nie mówię tu o wiedzy, czy lubisz naleśniki. Brakiem znajomości siebie możesz niewyobrażalnie skrzywdzić drugą osobę nawet o tym nie wiedząc. Warto zagłębić się w siebie, w celu odkrycia. A jeśli już musisz wykorzystywać do tego innych, to weź takich ludzi, którym na tobie zależy tak samo mało, jak tobie na nich. Taka rada.

2. Parzyste, a jednak nieparzyste

7 dni. 1000 wiadomości. 12000 odwiedzin. Wynik? ZERO. Nie poddaję się ;)
Jeśli nie akceptujesz moich wad, nie jesteś wart poznać zalet.
Kocham pytania typu „Jakim cudem Ty nie masz faceta?”… Może Ty znasz odpowiedź? Proszę się mnie nie bać – wystarczy napisać i podać hasło.

3. Wola i ochota

Kogo szukam? Szukam chłopaka, jestem zwolennikiem randek, poznania się, zakochania.
Seks Preferencje: Seks grupowy, Podglądanie, Plener

4. Stan posiadania

I have an apartment, looking for sex

5. Francuskie zoo

lope à féconder, cuve à Yop, pute en chaleur, grue parfumée, pintade rasée, chatte perchée, chienne en string, poule barbue, truie esclave, cochon-dinde hybride, boeuf aux hormones, veau de ville, blaireau épilé, pintade rasée, couple en rut, bi discret, mytho virtuel, cyber chauffard, barge à bulles, touze en vrac, tassage de dosettes sexpresso, ….NON MERCI bis

6. Rozchwierutanie emocjonalne

Jak chcesz sexu to do kolejki … Zapomnij mi.. ,dawno mnie nie ma …miłość jedną robi mi straty. ..

7. Anonimowe dupy i dupki

miejcie swoje brody , tatuaże i dresy … skoro wam raźniej z tym w samotne noce.

Oczekuję budowania męskiej, głębokiej relacji, a nie pieprzenia z anonimowymi dupkami!

8. Cel: pal!

szukam pracy, docelowo związku

9. Trudne trutnie

Chętnie męskich facetów, chętnie wysportowanych, przystojnych. Osobowość się liczy ale to niestety najtrudniejszy warunek do spełnienia.

10. Na myśli

Normalnie wyglądający i bez skojarzeń 31 latek. Szukam tak jak w opisie sex randki z mojej okolicy. Nie wykluczam stałej znajomości ponieważ jestem obecnie stanu wolnego ;) życie pokaże jak się wszystko potoczy więc nie obawiaj się i pisz śmiało. Skoro widać mnie na profilu to jeśli piszesz to załącz foto. Nie odpowiadam na wiadomości jednozdaniowe , zaczepki jak i profile bez fotek. Piszesz a nie masz foty załącz w 1 wiadomości. W dobie smartfonów to nie problem zrobić fotkę. Pisząc fotkę mam na myśli twarz a nie penis.

11. Wątologia

Nie ma nic gorszego jak bycie nikim.

12. Łączę urazy szacunku

Ja rozumiem, że chcecie być mili, ale po jakiego chuja te pozdrowienia?
Czy każda wiadomość musi brzmieć ” pozdrawiam „?
Zdrowy jestem, nie potrzebuje pozdrowień

13. Intymne niedyskrecje

Daj ponieść się świetnym chwilą przy relaksacyjno – erotycznym masażu.
To masaż pełen emocji, gdzie Ty i ja jesteśmy nago. Nasze ciała są przez tę godzinę jednością , pełną emocji, oddającą sie uniesieniom. Gwarantuje czystość, dyskrecje. Masz więcej pytań?

14. Pas ja

Jak widać nie mam jakiś szczególnych zainteresowań, może jeszcze tej jednej, wyjątkowej pasji nie odkryłem. Żyje na ten moment z dnia na dzień z nadzieją na to, że pojawi się ktoś dzięki komu nie będę musiał już nigdy tu wracać. Ja nie żyje dla tego portalu, on jest tylko pewnym narzędziem, okrutnym, bezwzględnym ale niestety raczej koniecznym.