Archives for posts with tag: ohydne zboczenie

– Tacy młodsi kolesie zawsze odchodzą. Bo się w kimś zakochają, a młoda miłość jest bardzo zaborcza i pochłonięta sama sobą, to naturalne. Albo odchodzą, bo nie chcą się zakochać w jednym z nas lub nas obu. Dla nich to nie jest sytuacja win-win, tylko często loose, i to duży.

– No, jak duży, to znaczy, że się działo.

– Co byś mi polecił? Jaki klub?

– Ale jakiego rodzaju byś chciał?

– No, taki, żeby się nie ruchać.

1. Z Parek proponuję Lachesis

Para przystojnych i energicznych chlopakow.
Szukamy znajomych na wspólne spędzanie czasu. Są tu jakieś parki ? ;)

 2. Gupi, gupi diament!

Chce poznać kogoś kto jest jak węgiel. Typowo smolisty z dużą temperatura wrzenia. Który po wypaleniu jest jak popiół. Cichy i opanowany. A nie jakiś nie oszlifowany diament który po jakimś czasie zabłyśnie swoją nie inteligencją.

3. Jestem dżinem  i mam na to papiery

Wykształcony, spełniający marzenia, wyluzowany i otwarty :)

4. Podanie odrzucone

Trudno jest podać o sobie, lepiej poznać osobiście.

5. Refutacja wszelkich klisz

Lubię:
cenie zarówno u siebie, jak u innych,naturalność
Nie lubię:
stereotypów

6. Tak dla pewności: czyli starych nie?

Szukam ciekawych ludzi najlepiej młodych i raczej tylko młodych.

7. Wszystko za dużo futra

Nie masz zdjęcia nie pisz,  Jesteś otyły nie pisz,wszystko za dużo futra też nie pisz

8. Pogadane to wszystko

Miły, wesoły, zadbany, pogadany

Inny niż reszta w moim wieku. Może dlatego że wychowany za granicą

9. Zdeklarowany abnegat-onanista

Zwiedziłem pół świata, wiec widziałem wiele, a Twój nagi penis nie zrobi na mnie wrażenia, wiec pomyśl zanim napiszesz. A poza tym lubię załatwiać sprawy od ręki.

10. Przybyli ulani pod okienko (w kompie)

Młody sportowy ziomek. Od niedawna na stałe w Poznaniu. Panowie jak zagadujecie to podeślijcie fote ? Nie da sie wszystkim odpisywac, nie chowajcie urazy.. preferuje dobrze zbudowanych, szczupłych.. ulani nie pisać

11. Zdążyć przed Manem Bogiem

Zaproś mnie na kawę, zanim On zaprosi mnie na lody ;)

1. Być romantyczną sobą

Mam na imię Paweł mam 18 lat szukam mężczyzny do związku jestem osobą wrażliwą lubie jeść czytać książki podróżować być osobą romantyczną oglądać filmy oglądać spektakle słuchać muzyki tańczyć śpiewać

2. Wyznania transwestalki

Jestem młoda nie zależna bez dzietna atrakcyjna, czego mi więcej trzeba, najważniejsze być sobą i być nią szczęśliwa. To tak na marginesie…
kogo szukam kogoś ogarniętego pierw znajomość a co będzie dalej zależy od nas.
Nie ma kurwa oglądania moich zdjęć PASOŻYTY!!!

 3. Parmenides potwierdza, że byt jest, a niebytu nie ma

Jeśli ćwiczysz to pewnie jesteś w moim typie Jeśli ćwiczysz to pewnie jesteś w moim typie

4. Jan Kalwin kiwa z uznaniem głową

Jedyną osobą, którą jest Ci przeznaczone się stać, jest ta którą zdecydujesz się być.

5. Tomasz z Akwinu aprobuje tę hierarchię

najlepiej z dyskretnym lokum lub z autem które nie jest ciągle u mechanika hehe, kogoś dyskretnego ale zarazem takiego dla którego plener wchodzi w grę (moim zdaniem jest dyskretniejszy niż lokum hotel i auto)

6. To trzeba se kupić mopa

Nie lubię szmat które kurwią się na lewo i prawo.

7. Lube sobie czasem w nosie

Spoko kolo i prosze o wyrozumialosc . Mam moja lube i nie w nosie mi przygody. Zbyt długo o niego walczyłem i doceniam to!!!!

8. Mapa i terytorium

Jestem z Oleśnicy, nie wiem czemu ciągle mam napisane Krotoszyn.

9. Rentgen miłości przenika tkankę tłuszczową

Nie szukam:
– dzieci,
– twinków,
– tatusiów,
– puszystych
Oczywiście są wyjątki np.:
– jeżeli jesteś puszysty, ale widać, że jak schudniesz to będziesz przystojny, pisz
– jeżeli jesteś młody ale męski, pisz

10. Cechy pożądany u każdemu

Kogoś dobrzy wyglądającego, najlepiej gdyby praca mózgu szły w parze z wyglądem

1. Zosia samosia

Szczególne zainteresowania: sam jestem swoim największym zainteresowaniem

2. Ogar mnie mocno, brutalu!

Sami nieogarnieci tu. Ja ogarne Twój World kurwa

3. Sexy (bez) fleksji

Widełki wiekowe? Czego nie rozumiesz z liczb?
Moje miasto? Czego tu nie rozumiesz?
Żadnych przypadków!

4. Co mu zrobili Wasowski z Przyborą?

Kogo nie szukam :
Osób w otwartych związkach
Starszych Panów,
Króli ortalionów, fetyszy i innych uchybień,
Fitness Panienek bez wyraźnej foty twarzy,
Małolatów poniżej 25 roku życia,
Ludzi nudnych i nie mających nic do powiedzenia

5. Prezes Związku Literatów Polskich zaleca

Spędzajmy czas na seksie i dobrej zabawie. Nie marnujmy go na pisanie.

6. Sing a song and ding a dong

Hello, I am here to have fun with you. Is it ok? It is just that. Are you ok? No? Then sing a song and dance in your room.

7. DiMENsions of kNOWledge

MALE REAL I WILL MEET FOR NEXT FUN I HAVE DISCREET LOCUM BUT I CAN ALSO COME TO YOU MY DIMENSIONS ARE 176 HIGH WEIGHT 70 BALL 20 CM !!!! EVERY KIND OF FUN FROM DELICATE TO BDSM ENTER IN THE GAME. WRITE AND I WILL GIVE THE CONTACT NUMBER THAT WILL EASY CONTACT US

8. Allergy is for pussies

Aha, nie możesz mieć alergii na koty. Sorry, żaden chłop nie jest ważniejszy od kiciów. Żaden. Ale możesz być całkiem blisko ich pozycji, jeśli będziesz równie przyjazny i cieplutki.

9. Dorobek

Ironia jest wtedy kiedy przez jakiś czas byłeś escortem i zarabiałeś na cwelach a skończyłeś w związku bez sexu, przyszłości i z kredytem na ponad 100tyś.
Wszyscy tacy pragnący miłości ale nie potraficie rozmawiać. Jedyny kontrargument dla was to ban bez słowa albo zakończenie rozmowy odwiecznym milczeniem…

10. Bliskość bezkontaktowa

Nie wymuszajcie na mnie kontaktu to nic nie zmieni. Jestem człowiekiem który potrzebuje drugiej osoby by żyć i funkcjonować w radości, szczęściu i harmonii.

1. Korzystaj się mną, myśliwcu!

Jestem otwarty, pozytywnie nastawiony chłopak. Nie lubię kiedy mną się korzystają! Również jestem osobą ambitną, mającą cele i marzenia. Szukam faceta który umie zaskakiwać, który dąży do rodzinnego ciepła i bliskości. Mój wybraniec powinien być ambitny, myśliwcu i chętny do życia!

 2. Naprawdę?

Wystarczy postawić pytanie.

3. Dociekania formy

siema !!
profil bez ciśnienia
Easy easy !!
zachęcam do przeczytania !!interesuję mnie forma kumpla kolegi totalnie na luzie

4. Zwierciadło duszy

Widzisz mnie to sam się domyśl…

5. Foboholik

Brzydzę się erotomanami, zboczeńcami, degeneratami i innymi dewiantami,
przez co agresywnie reaguję na wszelkie seks oferty i inne seksistowskie teksty

6. Lepiej epigramatystą?

Napisz (tylko nie bądź bajkopisarzem)

7. Zarzyj śloratadynę!
Nie szukam na jeden raz lecz na całe życie. Lubię sex ale najlepiej uprawiać go codzień we własnym łóżku. Mam alergię na trawę i trawojaraczy!!!

8. Amore di baule
Może by w końcu napisał ktoś kto się spakuje, przyjedzie i mnie pokocha.

9. Tańczący z minogami monogami

Zastanawiam się nad sensem monogami, docelowo chciałbym stworzyć związek trzech lub czterech, aby każdy mógł być zadowolony. Po co jebać się z całą wioską jak większość osób tutaj?

10. Jak nie jak tak

Bądź miły a dostaniesz podobną reakcję zwrotną. Dlaczego podobną? Bo nikt nie jest taki sam.

11. Home (s)expo

Szukam ładnej ogolonej pupy do pomieszczenia i gwałtów

12. To trzeba sobie plaster na odciski kupić

niezależny i twardo stąpający

13. Zakalec

Jeśli:
– nie widzę Cię,
– lekko puszysty? ok pod warunkiem, że jesteś sernikiem :v
– mógłbyś być moim tatą :>
Proszę, nie pisz…

1. Festiwal tolerancji, odc. 204829034

mężczyznę bez dziwnych naleciałości w mowie, gestach i wyglądzie. skromnego z indywidualnymi cechami, które mogą tylko na mnie wywrzeć ogromne wrażenie (np głębokie spojrzenie czy powalający uśmiech).

2.Leciuteńko, na paluszkach (w dupie)

coraz bardziej odczuwam że świat schodzi na psy a mimo to odnosimy wrażenie że i tak mamy to w dupie .

3. Hipokryzja jako dowód moralności

Moje wysokie standardy i wymagania są nieco stonowane przez bardziej ludzkie oblicze. Staram się odnaleźć w różnych sytuacjach i je zrozumieć. W ten sposób łatwiej wybaczam innym za to, że nie spełniają moich oczekiwań. Ciężko pracuje, poświęcam swój czas i energię, aby poprawić warunki życia innym.
Gdy jestem w stresie, mogę być bardzo gwałtowny i agresywny. Mogę wygłaszać moralizatorskie kazania lub próbować uderzać w czyjś czuły punkt. Możliwa jest postawa „rób jak Ci mówię, a nie to co Ja robię”. W tym co robię i mówię okazuje dużo hipokryzji, ponieważ jestem przekonany o swoim wysokim morale.

4. Jak pogonić króliczka

Kogo szukam? Faceta spoza tego bagna, bez przyjaciółek w postaci geja lub ich mam oraz nadmiernych kontaktów w „środowisku”.
Masz problemy psychiczne? Jesteś świeżo po rozstaniu? Myślisz ciągle o byłym? Jesteś niestabilny? – Sorry, ale podziękuję!
Bądź szczery, poukładany, z poczuciem humoru i dystansem do siebie.
Ukierunkowanego na stałą relację.
Wniosek?
… i tak nie spełnisz moich oczekiwań …

5. Krynica wiedzy

Wszystko czego chciałbyś sie dowiedzieć, uzyskasz w rozmowie ze mna ;)

6. Więc chodź, obsmaruj mi świad

Cichy spokojny na codzien chodz umiem sie wkurzyc i wydzec wtedy kiedy trzeba

7. Co to znaczy mieć kogoś w DE

edyny taki i drugiego takiego nie znajdziesz choćbyś się posrał czy zesrał.
Obecnie bardziej umięśniony. DARUJCIE SOBIE KOGO CZEGO SZUKAM! Przeczytaj całość a się dowiesz.
Wciąż atrakcyjny.
Wciąż młody duchem.
Optymista.
Chłopak biznesu z głową na karku do interesów kto pracował u mnie w DE ten wie. ,,

8. Kto nie ma ducha, ten nie rucha

Nie spotykam się na raz. Nie interesuje mnie świątynia Twego ciała, jeśli ducha czcić nie zechcę.

9. Filterpunkcja

Bez zdj nie pisz!!! Nie odpisuje nie nękaj ?

10. Gdyby walle mogły mówić

profile bez zdjec maja obowiazek MILCZEĆ

1. Czego ona nie ma!

Zioma ma luźny i dyskretny układ :)

2. Trwałość w nowości

Konkretny, szukajacy nowej męskiej trwałej znajomośc

3.  Piłeś? Nie jedź! Palisz? Nie pisz!

Nie bądź stary, gruby ani księżniczkowaty.
Palisz, nie pisz.
Nie zachowuj się jak dziecko, bądź dojrzały emocjonalnie

4. Tolerakcja

Ciekawy życia bo nie liczę dni sprawiam by to one się liczyły. Jeżeli jakimś przypadkiem rozpoznasz mnie na ulicy i powiesz że znasz mnie z fellow to bądź pewny że dostaniesz w mordę ;)

5. Albo może nie tańcz

Żyje dla estetyki…tylko i wyłącznie
Zatańcz ze mną paryskie tango ??

6. In vitro/in wiadro

Spuść mi się w serce.

7. Po przerwie śniadaniowej

Kogo szukam?

Kogoś na zastępstwo

8. Od przybytku głowa jednak boli

Prośby:)) jak masz zamiar zawalać mnie samymi komplementami to jest na moim profilu też coś takiego jak „komentarze.

9. Zagadka Sfinksa

KAŻDY FACET Z RANA MA W SPODENKACH STOJĄCEGO KOMPANA?

10. Pragmatyk

Bardzo lubię chłopaków i menów w jasnych slipkach lub bokserkach?. Widać wtedy kto dba o higienę

11. Chaotyk

zróbmy chaos w nieporządku ;)
konkretniej Panowie

12. Ambiwertyk

Jestem typem szalenie niepokornym, ale jednocześnie spokojnym. Jeżeli chcesz poznać mnie bardziej – napisz :) Nie boli !!

13. Profeta dietetyczny

Może znajdzie się motywator do zrzucenia zbędnych kg ? :D

Jak schudnę to wszystkim szydzącym z chęcią pokażę fakolca. Aa i nie życzę Wam nigdy choroby.

14. To nie ta rubryka…

Szukam kogoś nietuzinkowego, perełki w muszelce !!

 

– Gdybym był heterykiem, podrywałbym tę laskę.

– A ja gdybym był heterykiem, podrywałbym jej faceta.

 

1. Sygnatura życia

Czuje sie jakbym pisal wlasna charakterystyke na klasowce z polaka w podstawowce. Wiec nazywam sie lukasz, jestem otawrty i komuniatywny oraz w miare mily, przynajmniej dla wiekszosci osob:). Lubie duzo zartowac i relaksowac sie na swiezym powietrzu. W ludziach cenie sobie dobre poczucie humoru oraz bark komplikacji. Moim najwiekszym hobby jest opisywanie siebie i zainspirowalo mnie to az do napisania autobiografi, dla zainteresowanych juz nieglugo premiera wraz z autografem!!

2. Zbyt, nazbyt rzadko

 Cierpliwość przełamana szczerością.
Bliskość budowana drobnostkami.
Namiętność zapewniona zaufaniem.
Zagubienie oznaczające wrażliwość.
Organizacja pozornie wzorowa.
Miejscami płytki ocean zainteresowań.
Zapał zbyt rzadko hamowany.

3. Byle (nie) słowa

Jestem miłym chłopakiem o wielu zainteresowaniach. Jestem introwertkiem, który woli raczej robić coś ciekawego niż rozmawiać, dlatego zachęcam do spotkania :)

4. Saneczkowanie, czyli przesuwanie bytem

 Kiedy w głowie czas przesuwa lekkim bytem, monotonni szukam …

5. Może wsadzić?

Jestem masterem zajęty lub opętany kto to wie

Lubie zadzić

6. Casting coach/couch

UWIELBIAM STRACH…
DLACZEGO? PONIEWAŻ ZA KAŻDYM LĘKIEM KRYJE SIĘ OSOBA, KTÓRĄ CHCESZ BYĆ. LĘK TO COŚ NIERZECZYWISTEGO, TO COŚ CO SAM SOBIE NARZUCASZ, JEŚLI MOŻESZ GO STWORZYĆ, TO ZNACZY, ŻE POTRAFISZ GO PRZEZWYCIĘŻYĆ…

7. Polecam passacaglię

Ostatnio żeby wprawić się w sonet miłosny ostatnio słucham muzyki

8. Quod ego demonstrandum

Nie potrzebuje facetow których nikt nie chciał. Chce wyjątku. Kogoś oddanego, tylko dla mnie. Żadnych dzieci, wariatów, frustratow, zaniedbanych pseudo macho którzy maja wieksze brzuchy niż mózgi, ani takich którzy cudzym kosztem chcą sobie EGO podreperowac.

9. Wakacje all exclusive poleca Dominika Kulczyk

Szukam chętnej osoby na wakacje w terminie październik – listopad, gdzie? tam gdzie gorąco ^^ Egipt? Hiszpania? a może jakaś egzotyka Tajlandia? Bali? a może biedna afryka np Gambia i Senegal lub Kenia? Nie mam określonego kierunku, chce zobaczyć cały świat! :D

10. W trzydziestym życia mego plecie

Gdy boję się stawić czoła przeszkodom, które są na moje drodze zamykam oczy i wyobrażam siebie w wieku 80 lat, czuję się jak starzec, który żałuje wszystkiego czego bał się dokonać w przeszłości, wszystkich niewykorzystanych szans i możliwości jakie miałem, mówię wtedy do siebie z żalem; ‚Tak bardzo pragnę znów być młodym….’ wtedy otwieram oczy i magicznie ZNÓW JESTEM MŁODY

11. I w dwudziestym też

 Więcej niż 35l. i napisanie = blok; dajcie spokój bo wiek „to nie tylko liczba”, obrzydza mnie to. Jak masz włosy dłuższe niż za żuchwę to też se daruj :>
P.S. Haloo kurwa to nie Caritas to, że ja też kiedyś będę stary nie oznacza, ze muszę się ruchać ze starszyzna tego świata iks de, nara.

1. Biblioteka Narodowa na cenzurowanym!

Dyskretny, zdrowy, pasywny chłopak szuka aktywnego faceta do stałych spotkań. Bez chemii i bn

2. Cofnij

Żadnych zobowiązań, bo na nie brak mi czasu. Będę szukać jedynie randek, co nie oznacza, że gwarantuje Ci spotkanie czy cokolwiek. Niczego sobie nie bierz do siebie. Niczego ode mnie nie oczekuj, bo jak zaczniesz płakać, to tylko przez samego siebie. Powtórz.

3. Do posuwania seksu też?

Szukam kolegi do pieszczot orala

4. Wszystko i jeszcze trochę

samotny który szuka osób z którymi porozmawia o wszystkim i może nie tylko

5. W obronie NSA (= osądu najwyższego)

bi, lubię starszych, większych ode mnie facetów. wolę brody niż nadgarstki. nsa, bez niczego poważniejszego. wspólna kima wystarczy. zdjęcie niewymagane, ode mnie również. lubię piwo.

6. Korzystna wymiana

+ za brak napletka

7. Przebież mnie za dog, przebierz się za cat, upraw ze mną love, bądźmy very bad

My w skórzanych mundurach, slave nago, potem przebrany przez nas za dog, w latex i leather

8. Sturm und drąg

Zapraszam mężczyzn homoseksualnych przede wszystkim ale nie po to żeby odwiedzali mój profil i wychodzili tylko żeby chociaż sie do mnie odzywali, pisali. Naprawde nie gryze. Ilekroć może zraniłem też wiele osób tutaj ale staram sie leczyć z mojej burzy emocjonalnej, staram sie dbać o siebie ,być w formie tylko po to żeby poznać tego jedynego, zadbanego mezczyzne. ksztaltuje swoj charakter jak tylko moge, upodabniam swoje upodobania do drugiej połówki, chcac zyskać jak najwiecej jego względów

9. Most in translation

szukam fajnego masazysty.

Looking for: massage, spank, tickling etc

10. Zanosim błaganie

szukam fajnych młodych , sport dres piszcie i błagam bądź wysportowany
A ha grubasom dziękuję nie piszcie bo nie odpisze, nie masz fotki to błagam nie proś mnie żebym Ci dał

11. Miłość to męka

miłość związek znajomość. nie fun

12. Obfite pragnienia I

szukam miłości i tęgo jedynego

13. Obfite pragnienia II

Bądź wysoki, miej trochę wagi :) porcję rosołową mogę kupić w sklepie :)

– Piszą, że syndrom jerozolimski dotyka rocznie około 200 osób, głównie mężczyzn w wieku 20­–30 lat. Chrześcijanie zazwyczaj uznają się za Jezusa lub Jana Chrzciciela, a Żydzi za Mojżesza, króla Dawida i tym podobnych.

– Czuję, że te liczby są mocno niedoszacowane.

– Czemu?

– A co z tymi wszystkimi gejami, którzy w kółko pielgrzymują ciągle do Ziemi Świętej?

– No, tak, ich są przecież tysiące. Tysiące napalonych pielgrzymów.

– Bo im się wydaje, że są Marią Magdaleną. I to przed nawróceniem.

 

 

– Koleś ma profil pod nazwą FORBEARSONLY.

– Tylko przodkowie! Jarają mnie Scytowie zwłaszcza, ale starocerkiewosłowiański wystarczy, żebym rozłożył uda.

– Grindr głagolicą!

– To postulat przedni! Głagolica alfabetem wszystkich Słowian.

 – I wszystkich gejów. Huny pany! Dam Wikingowi, tylko poważne oferty (nick „Twarożyc”).

– „Siemowit Ziemowit”.

– „Chędożsław”.

– Masz dwie opcje zamiast A i P: albo poczywasz, albo pobruszasz.

– Albo też najazd i jasyr.

 

– Ładny piesek! Rzadkie umaszczenie, chyba szylkretowe?

– O, zna się pan na amstaffach?

– Skądże, po prostu genetyka predysponuje mnie do nieco lepszego rozróżniania kolorów…

 

 

– Niedługo środowiska radykalnie równościowe dopną swego i nie będzie wolno powiedzieć, że jest się gejem. Bo jakim prawem odrzuca się kobiety?

– Nie będzie też wolno powiedzieć, że się jest heterykiem. Bo jakim prawem redukuje się je do obiektów seksualnych?

– I siebie samego też!

– Męska masturbacja najstraszliwszym gwałtem na kobietach!

 

 

1. Podryw na coacha

Jestem osobą która każdego dnia stawia kolejny cel i zadania i dąży do ich realizacji, która ma swoje plany i marzenia, dzień bez pracy nad sobą uważam za dzień stracony. Lubię spędzać czas aktywnie, biegać i chodzić na siłownie.

UWIELBIAM STRACH…
DLACZEGO? PONIEWAŻ ZA KAŻDYM LĘKIEM KRYJE SIĘ OSOBA, KTÓRĄ CHCESZ BYĆ. LĘK TO COŚ NIERZECZYWISTEGO, TO COŚ CO SAM SOBIE NARZUCASZ, JEŚLI MOŻESZ GO STWORZYĆ, TO ZNACZY, ŻE POTRAFISZ GO PRZEZWYCIĘŻYĆ…

DZIŚ ZROBIĘ COŚ, CZEGO INNYM SIĘ NIE CHCE.
JUTRO ZROBIĘ COŚ, CZEGO INNI NIE BĘDĄ W STANIE.

2. Podryw na SGGW

Pasyw jest jak rola, bez przeorania dziczeje….

3. Podryw na filozofa

Przez ostatnie trzy miesiące robiłem tu badania do artykułu naukowego o samotności życiowej osób homoseksualnych i dostępności sexu – jestem przerażony. Skąd w nas tyle obłudy i oceniania innych?

My Słowianie wiemy co zrobić, aby pała cały czas stała….
Nie daj Życiu się!!!!!!!!!! z nami napij się, olej smutki żale i baw się doskonale!!!!
Bo i cóż, na bogów, jest bardziej pożądane od mądrości, co jest doskonalsze, co lepsze dla człowieka, co dlań stosowniejsze? A przecież ci, którzy dążą do jej zdobycia, noszą właśnie miano filozofów; filozofia zaś (…) to nic innego jak umiłowanie mądrości. Mądrość z kolei jest (…) znajomością spraw boskich i ludzkich oraz podstaw, na których się te sprawy opierają.
CZY JEST TU JAKIŚ DOKTORANT???

Bacz byś w pędzie życia nie wyprzedził sam siebie.- Św. Augustyn

CZY JEST TU KTOŚ KOGO KRECI SPOCENIE SIE W POLSKICH TATRACH? Dwóch właśnie się ze mną wspina ku Bogu pełnym halnego Zakopanem. Są inni chetni?

3a. Podryw na religijnego filozofa

Boże naucz mnie cierpliwości wobec Boga…

Wobec Tego, który tak często wydaje sie bardzo odległy, taki niezrozumiały, tak często obojętny, lub przychodzacy zawsze za późno.
Kiedy tak przy okazji ostanich urodzin, dotkneła mnie ta ogromna siła przmemijania, wyobraziłem sobie chronologicznie siebie kiedyś tam.
Wchodze do pokoju, na prosektoryjnym stole leży czarny worek, otwieram go. W nim widze swoje ciało, zmęczone latami trudów, ciagłych walk, tylko z kim i o co? Patrze i zastanawiam sie czy to jeszcze Ja? czy już nie ja? Ja czy nie ja??? Leży takie bezbronne, czekajace na rozpad. Brak w nim świadomości. Wiec to juz nie osobowe Ja? Co sie ze mną stało? Gdzie jestem o ile w ogóle jestem?
Jak uniknać nieuchronnego? Jak walczyć z życiem, wiedzac jaki będzie jego final? Jak trudno wierzyć w życie wieczne, mając tylko ludzkie zmysłowe możliwości poznania????
Jaki wybrać sens, by kiedyś godnie umrzec????

Co w nim jest ważne? Miłość, a co to jest miłość??? Trzymiesieczny zwiazek z facetem pełen emocji, kończący sie w momencie wygrywającego egocentryzmu jednego z partnerów ??

Zupełnie jak w Uczcie-Platona, interlokutor Pauzaniasz wskazuje ze pewni ludzie bardziej kochają ciało niż umysł, i gdy ono przewiędnie to i milość pryska…Czy dziś nie jest podobnie?
W dialogu Fajdros pokazuje sie to inaczej, mianowicei tak, że jeśli zaczynamy od seksu, poznamy ciało, szybko nas to znudzi i nie mamy potrzeby poznawać przymioty ducha:). Uczmy sie filozofii, w niej jest kwintesencja odpwiedzi na ludzkie pytania egystencjalne.

 

Zdecydowanie FACETA / MĘŻA mi trzeba, jego smaku, zapachu, chciałbym patrzeć na ruchy, gesty, zarys sylwetki który powoduje taaaakie ciepło

4. Podryw na germanistę w potrzebie

RATUNKU!!! KTO NAPISZE MI PRACE MAGISTERSKA PO NIEMIECKU???!!!
Jestem wysokim facetem i germanista.Udzielam korepetycji z niemieckiego.
Szukam pracy zwiazanej z niemieckim-wiecie cos na ten temat,to piszcie!!!
POZDRAWIAM;)

5. Podryw na biotechnologa-ejdżystę

Wyizoluję Ci DNA i obalę browara. Kurwa ale jestem wszechstronny.

Mam już ojca. Nie szukam kolejnego. Odpuść sobie.

6. Podryw na aniołka, czyli na brak widełek

WSZYSTKIE OPCJE SĄ DOZWOLONE. ZAPYTAJ? JESTEM ZWYKŁYM SZARAKIEM JAKICH WIELU NA ULICY I TYLKO NA FOTACH WYCHODZĘ W MIARĘ OK, TAKŻE PANOWIE -OCZEKIWANIA W MIARĘ ROZSĄDKU! TROCHĘ PRZEROBIONY PRZEZ ŻYCIE. SZUKAM PODOBNEGO FACETA, KTÓRY MUSI BYĆ W MOIM TYPIE BEZ WIDEŁEK WIEKOWYCH. JEDNO JEST PEWNE, W ŻYCIU KOCHA SIĘ NAPRAWDĘ TYLKO RAZ, JA JUŻ W TO BAWIŁEM SIĘ. JEDNAK NICZEGO NIE WYKLUCZAM, ALE COŚ TAM ZAKŁADAM…, BO RÓŻNIE BYWA?

7. Podryw na wyluzowanego ateistę-izirajdera

nie jestem kurwa księdzem w zyciu idzie sie w parze”ta druga polowe serca”, wiec jasna sprawa ze lubie sie spotykac z ludzmi- tylko teraz jezeli sie nakrecam na czlowieka to daje mu wnioski z mojego poprzedniego zwiazku co mnie wkurwialo , co bylo nie tak – czego sobie nie zycze co po prostu niszczy ale nie odrazu tylko po jakims czasie wiec izzy izzy wszystko na spokojnie

– Co pijemy, dziewczyny?

– Ja nie jestem dziewczyną.

– A to niby czemu.

– No, raczej mam fiuta.

– A gdzie…?

– W dupie!!!

 

 

– Deskorolki wróciły? Że kolejny element lat 90. jest modny?

– Nigdy nie przestały być modne. A myślałeś, że skejci to są od czego?

– Od blowjobów…?

 

 

– To zdjęcie góry z czubkiem płasko odciętym przez mgłę wygląda, jakby Wolny Tybet emigrował na Słowację.

– Dzisiaj był nawet dość szybki.

– Orogenezy się im, psia mać, zachciewa. Za moich czasów każdy trzymał własną morenę w domu i się nie afiszował.

 

 

– Mnie się w tym zestawieniu rozmaitych flag LGBT podoba rozróżnienie na „osoby homoseksualne” i „lesbijki”.

– Widać kryptoheteronormatywne podejście autorów tego zestawienia – „lesbijki” są najwyraźniej bardziej męskie od „homoseksualistów”, więc ich pociąg do kobiet (takich długowłosych) to przejaw ich… heteroseksualizmu!

*

– Tylko co zrobić, gdy ci ze trzy flagi  pasują? Co? 

– Trzy flagi naraz? Rozedrzeć się!

– Albo rozedrzeć flagi i je zszyć razem w jedną.

– Human centiflag!

[dyskusja à propos zestawienia flag LGBT na stronie organizatorów Parady Równości]