Archives for posts with tag: plus

1. Biblioteka Narodowa na cenzurowanym!

Dyskretny, zdrowy, pasywny chłopak szuka aktywnego faceta do stałych spotkań. Bez chemii i bn

2. Cofnij

Żadnych zobowiązań, bo na nie brak mi czasu. Będę szukać jedynie randek, co nie oznacza, że gwarantuje Ci spotkanie czy cokolwiek. Niczego sobie nie bierz do siebie. Niczego ode mnie nie oczekuj, bo jak zaczniesz płakać, to tylko przez samego siebie. Powtórz.

3. Do posuwania seksu też?

Szukam kolegi do pieszczot orala

4. Wszystko i jeszcze trochę

samotny który szuka osób z którymi porozmawia o wszystkim i może nie tylko

5. W obronie NSA (= osądu najwyższego)

bi, lubię starszych, większych ode mnie facetów. wolę brody niż nadgarstki. nsa, bez niczego poważniejszego. wspólna kima wystarczy. zdjęcie niewymagane, ode mnie również. lubię piwo.

6. Korzystna wymiana

+ za brak napletka

7. Przebież mnie za dog, przebierz się za cat, upraw ze mną love, bądźmy very bad

My w skórzanych mundurach, slave nago, potem przebrany przez nas za dog, w latex i leather

8. Sturm und drąg

Zapraszam mężczyzn homoseksualnych przede wszystkim ale nie po to żeby odwiedzali mój profil i wychodzili tylko żeby chociaż sie do mnie odzywali, pisali. Naprawde nie gryze. Ilekroć może zraniłem też wiele osób tutaj ale staram sie leczyć z mojej burzy emocjonalnej, staram sie dbać o siebie ,być w formie tylko po to żeby poznać tego jedynego, zadbanego mezczyzne. ksztaltuje swoj charakter jak tylko moge, upodabniam swoje upodobania do drugiej połówki, chcac zyskać jak najwiecej jego względów

9. Most in translation

szukam fajnego masazysty.

Looking for: massage, spank, tickling etc

10. Zanosim błaganie

szukam fajnych młodych , sport dres piszcie i błagam bądź wysportowany
A ha grubasom dziękuję nie piszcie bo nie odpisze, nie masz fotki to błagam nie proś mnie żebym Ci dał

11. Miłość to męka

miłość związek znajomość. nie fun

12. Obfite pragnienia I

szukam miłości i tęgo jedynego

13. Obfite pragnienia II

Bądź wysoki, miej trochę wagi :) porcję rosołową mogę kupić w sklepie :)

– Powiem szczerze, że zaplusował tym u mnie.

– Hm, jak się dobrze zastanowić, to „zaplusował u mnie” to nie brzmi najlepiej…

 

 

– A co wypadku zaistnienia stosunku?

– Będę liczyć na pięćset plus!

– W tej sytuacji bardziej prawdopodobny jest plus niż pięćset.

 

 

1. nie dla psa łydka

Zobaczyl jeden z drugim kawalek nogi i od razu ruchac im sie zachcialo. Moja noga – nie dam.

2. Das Experiment
Wiem, ze to irracjonalne, ale szukam kumpla – wogole zrobmy eksperyment, bedziesz moim kumplem a ja Twoim i uwaga! nie bedziemy sie bzykac. No bo bedziesz kumplem a nie kochankiem, czujesz roznice?

3. łatwiej

Mamy dla Ciebie wspaniałą wiadomość! Zapraszamy Cię do przetestowania nowej funkcji PLUS, która sprawi, że będzie Cię łatwiej odnaleźć, a zarazem ułatwi Tobie odnalezienie innych chłopaków w bezpośrednim otoczeniu

[wiadomość od administracji serwisu]

4. iam non datur

Nie pisze pierwszy bo i tak 99% nie odpisuje wiec po co. chcesz to napisz zawsze ci odpisze

1. nie masz zdjecia nie odpisze

2. jak cpasz to nawet nie pisz

3. a trzeciego juz nie ma

5. osioł

nie ustępujący miejsca starszym, walczący o pokój na ziemi i środowisko naturalne, uwielbiający tajska kuchnie, myjący zeby, pijący coca cole i nie tylko, pospolity, przeciętny, niczym nie wyróżniający sie..poszukuje księcia na białym kucyku..względnie moze być osioł.

swoje resume kierować na prv.

6. Laura i Filon

Kolesi na sex schadzke, do kina na silke na spacer z psem

7. confutatis

Tablica Wstydu!

Sa tu tacy, co wstydzić sie powinni, bo:

1. Umawiaja sie w nieskonczonosc i tuz po podaniu adresu i telefonu spieprzaja z romka:

2. Chca wyludzic popersa, rzeczy do fistu, naciagacze, zlodzieje

Od dzis zapelniam ja profilami, wiec WON jak masz wobec mnie takie plany!

8. własne M

Dotyk, cieplo, relax, masaz…… DYSKRECJA, HIGIENA…..

9. istota i jej rzeczy

CHUDE CIOTKI ,,PRZEGETE ISTOTY z TURBANAMI NA GŁOWIE DŁUGIMI WLOSAMI” NIE INTERESUJECIE MNIE !!!!! WIEC NIE PISZCIE

Rozgladam sie za kolesiami którzy cos ze soba robia i nie mam na mysli salonów fryzjerskich ani biegania po sklepach z torebkami tylko facetów uprawiajacy sport silka basen rower wspinaczka sztuki walki itp.. ni BEZ FOT NIE PISAC !!!!

– Heeej?

– Co?

– Przeszkadzam?

– Co: przeszkadzasz?

*

– Bo ci wpuści spierdol!

– „Wpuści spierdol”, hehe.

– Czemu tak dziwnie mówisz?

*

– Niech im ziemia… wynagrodzi.

*

– O, masz czapeczkę! Trzy punkty do plus!