1. Imponderabilia monetaria

Jestem dość oryginalną, wrażliwą na piękno osobą. Przede wszystkim nie jestem kur…tyzaną spod latarni, nie znam jeszcze swojej ceny, ale jest wysoka […]Poza tym Sztywno trzymam się swoich zasad i mam poczucie humoru oraz jestem chętniej Aktywny. […]

Szukam kochającego, szczerego, tolerancyjnego, otwartego, kogoś kto będzie słuchał, wspierał, interesował się i nie będzie olewał. I komu będę się podobał, uległego i kompletnie nienormalnego chłopaka który byłby moim odzwierciedleniem. Ale wiem że jestem oryginałem na wysoką skalę więc zaniżam poprzeczkę, byle był z Warszawy, kochał się przytulać i całować, i by miał (choć w części) te same zainteresowania co ja. I nie był powyżej 25!!!

2. Con/oisseur

I like art’s and design, classical music, Dior, sushi , white wine, good shoes, Opera, JPG , elegant style, Paris, jewellery , perfume , hat’s , champagne , Lanvin , pizza , coffee , sea and sun, mountains, Cote d’azur, Chanel, nice people and beautiful place!

3. Przebudźcie się!

Jestem prawnikiem (prawo karne materialne i procesowe). Brzmi groźnie? Nie! Nie ma się czego i kogo bać. Stosowanie sprawiedliwości w praktyce (na miarę ludzką) jest wspaniałym zajęciem.
Dostrzegam na tej stronie niesamowitą nędzę moralną większości piszących. Zero wartości, brak jakiegokolwiek kręgosłupa moralnego, zasad (przynajmniej tych podstawowych). Trudno z kimkolwiek rzeczowo i w sposób dojrzały popisać. Tragedia jednym słowem i upadek człowieczeństwa w czystej formie. […]

Osobiście daleki jestem bardzo od utożsamiania się z „kulturą gejowską”, która jest wg mnie generalnie chora i patologiczna (np. parady równości). Moją irytację budzą mężczyźni, którzy nie do końca potrafią zachowywać się jak na faceta przystało, czyli osoby zniewieściałe, „przegięte cioty”.
Jeśli nie masz poukładane w głowie, nie żyjesz wartościami, nie masz jakiejś konstruktywnej filozofii życia i światopoglądu – to nawet nie pisz i nie marnuj czasu swojego i mojego. […]

LUDZIE ! Opamiętajcie się, zastanówcie się nad życiem, nad przyszłością, nadajcie Waszej egzystencji jakiś sens. Kochajcie uczciwie, wiernie i do końca, tak abyście u schyłku swoich lat mogli spojrzeć w lustro i powiedzieć sobie uczciwie: „żyłem porządnie, kochałem naprawdę”.

4. Aksamitka wyniosła

Student,
wyniosły
miły
seks jest jak dobra ksiazka

5. Deixis i deiktyczność

szczerze nie wiem po co mi ten profil skoro i tak nikogo tu sie nie pozna heheh poza tym tego i tak nikt nie czyta

6. Prostopadłościenna rozkosz

SPRZEDAM Dildo – Giant Double, czarne 72 cm X 6,5 cm x 6,5 cm

7. Vanity care

No i stało się – wylądowałem na bazarze próżności, gdzie ludzki instynkt przejmuje kontrolę nad umysłem, i co teraz??? Zapewne długa i wyboista droga, prowadząca do odnalezienia swojej drugiej, równie upartej w kwestii tradycji połówki, która nie gromadzi w swym spisie przyjaciół zwanych kutasami, a ponad seksualną rewolucję stawia fajną, i rozwojową relację miedzy dwoma facetami. Najważniejsze to mieć w kimś swój personalny autorytet, który to przyczyni się do niewymuszonej pracy nad sobą, w stopniu nie mniejszym, niż wymaga tego sytuacja ;-)

8. Omnia mea mecum porto, czyli brakuję sobie

To , że mam zdjęcia twarzy jak mniejszość na fellow to nie znaczy, że szukam na seks. Ja w zasadzie niczego nie szukam bo wszystko mam mieszkanie, rodzinę, przyjaciół i znajomych, mogę sobie pozwolić na wszystko…a jednak czegoś brakuje i chyba brakuję mi najbardziej tej jedynej osoby która mnie zrozumie jaki jestem i będzie przy mnie szczęśliwa :-)

9. Zwrot wektora przechwałki

Prawie 30stka ale mentalnie młodszy dużo :D

10. Jedenaste: nie przekłamiaj, dwunaste: nie przeginaj się

Panowie,bez przegiec i przeklamiania rzeczywistosci…